Wednesday 18 June 2014

Vangang

Baju dari China ni tak sama ke dengan saiz orang Malaysia?
Aku beli satu untuk aku saiz L
Manakala en.hafidz saiz XL
Tapi saiz baju aku mcam kecik je macam saiz M dah aku tengok
Wat pe nak beli ketat-ketat macam sarung balut cempedak je
Rasa macam tak kemas kalau amik saiz yang fit
Lepas tu yang en.hafidz punya saiz XL macam dah size L la pulak aku tengok
Kenapa tak ukur dulu bahu guna talitape dan compare ngan spec baju tu?
Dah nama pun azwa memang tak la kalau nak wat keja remeh temeh ni
Main gamble je
Sekarang batang hidung kena tanggung sendiri
Kalau shopping online kau kena tanggung risiko la terutama benda2 yang melibatkan size, timbang....
Yang baiknya adalah kita akan jadi tuan kepada barang yang kita beli
Tengok-tengok barang dah ada orang hantarkan depan pintu rumah
Baju raya aku dah order online pakai "wanieyz alishz" dan dah dapat dah seminggu lepas pantang aritu
Baju raya en.hafidz dan afif mencari kala yang seiras-iras kala hijau kekuning-kuningan dengan kala biru pale.


1 comment: