Monday 17 June 2013

Sokln sokln cepu emas (tiada dusta)

No title dah kul 5.45 pm (alamak aku lupe arini aku tk bwkketa) tingahary tadi naik satu kender(double "A")n jerrr.. #cebabnye aku nak g suwatu bank yang paling ramai rakyatnya *he is as a my bodyguard jewwrrr...

jOm balik arini aku ade drebar hookkeii....

soklan soklan dan jawapan cepu emas :

1) slalu tk g ssuatu tmpt dgn sndiri tk cuke org len teman? (ade, g membuang ler,haddoii tu pn nk choal ke kt cni?)

2) senang mengntok especially aku jd tuan dok kt tmpt dok blkng keta (abah : kmu kakak blum stat enjen keta senang je lelap) well, its kakak (#mrs.azwa)!!!!! hangpa pn msti sama kan???

5) immotional (ble masa tertentu yg berkenaan dan cewactu dgnnye, tp aku iverytem kut...wakaka) hangpa yg laki terlebih tahu ithink so.... (calah taip pas no2 no 3 la kn?mls nk undo)

6) blurr??? (yo kot, tang ni kdg2 kalau rembat jalan baru pn aku konpius hala mn nk g even ade maps...wakaka!!!!)

7) pemalu??? (this is tak da konklusi...muahaha)

23.99 jam kendian,
peqnuh nye pewut aku ni pas mkn kt tokyem, tibai air kelapa (sape suruh???)

73.98 jam kendian, tk leh tdo kau jgn tito mrs.azwa ble mr.hafidz drive

74 jam kendian,
ok bye:) muahaha

#tak kena ngn tytle #tak yah post

dh terpost wakaka!!!!,
mrs.azwa

KEgEDikkan meLanda@!!!!!&%+@#€¥

No comments:

Post a Comment