Thursday 13 June 2013

Berkedip-kedipan

Naper camcung ngn cony exferya note dia xleh fix wethin each other????

Vangang toi la !!!!!
Aku dah draft blog aku kat xamcumg (samsung...maleh nak undo balik) tapi ble nak blutuh ngn cony xdpt rrrrr...

..........
Hmmm....
Sambil ngok tv
Dh stop dh kedip kedip kat bawah nie

......
10 minit kendian
Dia berkedip lg
Ade de apperentis asia
Lawa dia....hmmm
Tapi sume dya nk concer
Judger say kat owang lawa tu : oower konfidem (malaz nak ask profesor gugle btul dak words "judger" tu)....

(Panas dlm ati nk kuar dh ni, sambung yg td)
Aku terfakse la thaip satu satu...

Hmm.....
Np la judger tu tk mix kan (sambung balik citer de apperentis)
ppuan n boy cekali
Lagi memuaskan kot haacil dya nanti (lantak p la judger tu kn??? mu tokse cebuk cebuk hookeeii)

30 min kendian
Dya terkelua jugak
......

Eh ade g (ferenggan per1)
Tyvi tk leh diamcikit ke....(ferenggan per1 dan ke-2 ni abaikan)
Terhachum dkt lengan mr.hafidz, waduhh!!!
Tak sempat aku nak paling tempat lain (itu pn nk citer ka??? Jgn gedik wokei mrs.azwa!!!!)
(masa nie tgh tgk owang lawa tu difired)
Abes dya lap ngan baju dya (bertuah pnye mrs.azwa)

Back to cekola la wawa....
Lari dari tytle "berkedip kedip" jap
Klopack mata bawah knn nie dah semehinggu da asyik berkedip je
Time nie aku seryos nak tnya gak mr.profesor gugle :

WILL BE CONTINUED (#tetiba lupe eja #continue)

No comments:

Post a Comment